طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : Andy

طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه

زمان کافی برای بازگرداندن عملکرد کلیه زمانی است که کلیه ها به طور موثر کار نمی کنند. در مقایسه با طب غربی، طب چینی و یا طب گیاهی، آنها بیشتر از برتری برای تحریک ترمیم سلول های آسیب دیده و سلول های کلیه. در نهایت، سطح عملکرد کلیه تا حدودی افزایش می یابد.

دو نوع درمان برای بازگرداندن عملکرد کلیه در طب چینی وجود دارد: طب سنتی چینی و طب میکرو چینی Osmotherapy.

تا به حال، طب سنتی چینی برای حدود 2500 سال استفاده شده است. با اثر فعال سازی خون و برداشتن استاز، TCM برای مبارزه با بیماری کلیه بسیار مفید است. با این حال، اکثر بیماران یک قرص تلخ را تحمل نمی کنند، و TCM معمولا به مدت زمان نسبتا طولانی نیاز به کار دارد. بنابراین، TCM در سراسر جهان برای درمان نارسایی کلیوی مورد استفاده قرار نگرفته است.

از این لحظه، osmotherapy از داروهای میکرو چینی ایجاد می شود. این نوآوری به طور عمده برای غلبه بر کمبود TCM مورد استفاده قرار می گیرد. در این درمان، داروهای چینی superrazrushennymi و در دو دستگاه اسمزی قرار داده می شوند، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر طب چینی می تواند از طریق پوست وارد کلیه جذب موفقیت.

پس از اتساع عروق خونی و فعال سازی خون را می توان خون و اکسیژن بیشتر به سلول های آسیب دیده کلیه به دست آورد. این می تواند تغذیه کافی برای بازگرداندن عملکرد کلیه را تکمیل کند. علاوه بر این، با توجه به اثر از بین بردن استاز و تنظیم سیستم ایمنی بدن، این درمان می تواند زوال در وضعیت کلیوی جلوگیری می کند.

از توضیحات بالا، شما می توانید پیدا کردن آنچه Osmotherapy به طب میکرو چینی است که به خارج به جای مصرف خوراکی استفاده می شود. به این معناست که این درمان با بزرگترین کمبود TCM مواجه است. بنابراین، بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند این درمان را برای تعمیر کلیه های آسیب دیده ترجیح دهند.

هر دو روش فوق برای بیماران مختلف مناسب هستند. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید به دکتر خود صحبت کنید و یا ارسال به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp +8613292893707، برای تعیین اینکه آیا شما می توانید از آنها استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: